Tuesday, February 23, 2010

Cik Mahat Belum Mampu Bercakap & Bergerak

Cik Mahat kini dijaga sepenuh masa oleh Cik Kiah dan Cik Roziah di rumahnya di Tmn. Molek. Walaupun staple di kepalanya telah dibuka, namun beliau masih belum mampu bergerak dan bercakap walau sepatah pun. Bahagian sebelah kanan beliau masih belum bergerak. Beliau masih lagi dalam proses pemulihan dengan sentiasa diurut oleh tukang urut yang dijemput khas. Moga beliau cepat sembuh dan mampu bergerak serta bercakap seperti sebelumnya. Kita juga mengharapkan agar Cik Kiah sekeluarga sabar dalam menghadapi dugaan ini. Saya juga mengharapkan agar anak-anak saudara beliau dapat melawat beliau di rumah Tmn. Molek jika ada kesempatan untuk memberikan sokongan dan dorongan kepada beliau dan keluarga.

Pada Sabtu-Ahad lepas, beliau dan keluarga telah dilawati oleh Cik Kon, Cik Seman dan lain-lain. Sewaktu mereka melawat, Cik Mahat telah mampu memberikan isyarat 2 menggunakan tangan sebelah kirinya. Isyarat 2 ini telah menimbulkan tanda-tanya kepada mereka yg hadir. Apakah maksud 2?

4 comments:

  1. 2 tu maksudnya, untungnya ada dua isteri. Peace....

    From: Dilah

    ReplyDelete
  2. mungkin betul, mungkin tak

    ReplyDelete
  3. tah la..x paham 2 tu pe..tp skrg asik buat 4 plak..kdg2 5..makan dah selera..badan dh naik dr masa kt hospital..jaga pun senang sebenarnye..nasib la abduh ada..

    ReplyDelete
  4. ko kena faham bahasa isyarat to long. Mungkin 2 tu nak buang air kecil, 4 buang air besar, 5 nak makan..aku teka je,..

    ReplyDelete